Všeobecné obchodní podmínky
(dále také jen „VOP“)
vydané společností Leglife s.r.o., IČ 074 96 087, se sídlem Blatnická 4219/74, 628 00 Brno, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 108471 (dále také jen „Poskytovatel“)
pro poskytování Služeb Poskytovatele a s tím spojený prodej Dárkových poukazů na Služby Poskytovatele zejména prostřednictvím internetových stránek www.thajskemasazebrno.cz , www.thajskemasazetabor.cz , www.prahathajskemasaze.cz a www.thajskemasazetrebon.cz (dále také jen „Webové stránky“)
na straně jedné
a jinou osobou, která je klientem Webové stránky (dále také jen „Klient“ nebo „Objednatel“) na straně druhé,
společně také jen „smluvní strany“.
- Definice pojmů
„Cena Služeb“ – peněžitá částka za poskytnuté Služby, která je stanovena v platném Ceníku Poskytovatele.
„Dárkový poukaz“ – dokument opravňující jeho držitele čerpat Služby z nabídky Poskytovatele specifikované na dárkovém poukazu;
„Držitel“ – osoba, která je Objednatelem Služeb či Dárkového poukazu nebo osoba, na kterou byly Dárkový poukaz či Služby platně převedeny při dodržení povinností stanovených Smlouvou o poskytování Služeb a VOP.
„E-mail“ – zpráva zaslaná prostřednictví elektronických komunikačních systémů, která může být uložena v síti nebo koncovém zařízení do doby, než je vyzvednuta jejím příjemcem;
„Občanský zákoník“ – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů;
„Objednatel“ – osoba, která si objednala Služby prostřednictvím Webových stránek Poskytovatele nebo osobně v provozovně Poskytovatele či osoba, která je příjemcem Služeb Poskytovatele;
„Poskytovatel“ – společnost Leglife s.r.o., IČ 074 96 087, se sídlem Blatnická 4219/74, 628 00 Brno, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 108471, která je provozovatelem Webových stránek a která poskytuje Služby v místě svých provozoven:
- Provozovna Brno: Smetanova 631/30, 602 00, Brno – Veveří
- Provozovna Tábor: Chýnovská 533/1, 390 02, Tábor
- Provozovna Praha:
- Provozovna Třeboň : Březanova 84,379 01 Třeboň
„Reklamace“ – stížnost Objednatele na řádné a včasné poskytnutí Služeb Poskytovatelem;
„Rezervace termínu“ – závazná objednávka termínu (data a času) a místa, kde bude Poskytovatelem Služba poskytnuta;
„Služba/y“ – masážní, kosmetické a relaxační služby, manikúra a pedikúra, popř. další služby, které nabízí provozovatel prostřednictvím webových stránek nebo ve svých provozovnách. Veškeré služby jsou poskytnuté Poskytovatelem dle jeho aktuální nabídky, dle specifikace a rozsahu uvedené Poskytovatelem Webových stránek;
„Spotřebitel“ – Objednatel, který splňuje definici spotřebitele dle platných právních předpisů;
„Smlouva“ nebo „Smlouva o poskytování Služeb“ – smlouva uzavřená mezi Objednatelem a Poskytovatelem dle ust. § 1746 odst. 2 občanského zákoníku, resp. ust. § 1810 an. občanského zákoníku;
„Webové stránky“ – internetová aplikace dostupná v síti internet sloužící k zobrazení, výběru a objednání Služeb na adresách https://thajskemasazetabor.cz ; https://thajskemasazebrno.cz; https://prahathajskemasaze.cz ; https://thajskemasazetrebon.cz
- Předmět Všeobecných obchodních podmínek
- Předmětem těchto Všeobecných obchodních podmínek je úprava práv a povinností vyplývajících ze Smlouvy o poskytování Služeb, jak je uvedeno v čl. III VOP.
- V případě, kdy je Objednatelem osoba, která jedná v rámci své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání nebo naplňuje jinou zákonnou definici podnikatele, je povinna o tom Poskytovatele informovat. Pro takové osoby neplatí ustanovení těchto VOP vztahujících se k osobě Spotřebitele.
- Smlouva o poskytování Služeb
- Předmětem Smlouvy o poskytování Služeb je závazek Poskytovatele poskytnout Objednateli Služby a závazek Objednatele za tyto Služby zaplatit sjednanou Cenu.
- Objednatel si objedná Služby v množství, kvalitě, místě a způsobem, které sám v souladu s těmito VOP zvolil. Objednávka Služeb je nabídkou na uzavření smlouvy dle občanského zákoníku a je závazná. Objednávku Služeb Poskytovatel přijme pouze v případě, že je bezvadná, obsahuje tedy všechny nezbytné požadované náležitosti. Objednávku je možné provést prostřednictvím Webových stránek, osobně v provozovně Poskytovatele, telefonicky na čísle +420 723 736 940 provozovna Tábor, +420 608 433 468 provozovna Brno, +420 720 552 429 provozovna Praha, +420 775 345 009 provozovna Třeboň či prostřednictvím E-mailu info@thajskemasazetabor.cz pro Objednávky do místa Provozovny Tábor, prostřednictvím E-mailu info@thajskemasazebrno.cz pro Objednávky do místa Provozovny Brno, prostřednictvím E-mailu info@prahathajskemasaze.cz pro Objednávky do místa Provozovny Praha a prostřednictvím E-mailu info@thajskemasazetrebon.cz pro Objednávky do místa Provozovny Třeboň
- Objednávkový formulář na Webových stránkách obsahuje zejména následující údaje:
- objednávaný typ Služby vč. její délky
- množství objednávané Služby
- provozovnu, kde bude Služba poskytnuta
- cena Služby a způsob její úhrady
- údaj o požadovaném způsobu doručení Dárkového poukazu, pokud je vybrán
- informace o nákladech spojených s dodáním Dárkového poukazu.
- Objednávka je dokončena po kliknutí na tlačítko „objednat“ nebo jiné obdobné tlačítko, kterým se Objednávka končí a odesílá Poskytovateli.
- Veškerá prezentace Služeb umístěná na Webových stránkách Poskytovatele je informativního charakteru a Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně těchto Služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
- Smlouva o poskytování Služeb dle těchto VOP je uzavřena okamžikem odeslání potvrzení Objednávky na E-mail uvedený Objednatelem v Objednávce Služeb nebo zaplacením Ceny služeb v provozovně Poskytovatele, podle toho, která ze skutečností nastane dříve.
- Pro Objednatele jsou závazné informace, které obdrží v potvrzení o přijetí Objednávky Dárkového poukazu E-mailem. Objednatel je povinen zkontrolovat a případné nesrovnalosti neprodleně oznámit Poskytovateli E-mailem na info@thajskemasazetabor.cz, info@thajskemasazebrno.cz, info@prahathajskemasaze.cz nebo info@thajskemasazetrebon.cz, dle vybraného místa poskytnutí Služby. Pokud tak Objednatel neučiní, nebude na tyto chyby či nesrovnalosti brán zřetel.
- Poskytovatel má právo požadovat doplnění informací od Objednatele, a to i poté, co bylo Objednateli odesláno potvrzení Objednávky dle předchozího odstavce.
- Provozovatel má právo odmítnout Objednávku, která nesplňuje požadavky nutné k objednání Služeb, případně jsou údaje v Objednávce neúplné, nepřesné nebo rozporuplné nebo i ty, kde Objednatel uvede telefonický kontakt, na kterém jej není možné v pracovní době Provozovatele zastihnout.
- Poskytovatel má právo poskytnout Objednateli slevu na Služby. Poskytnuté slevy se nedají kombinovat, nestanoví-li Poskytovatel jinak.
- Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy o poskytnutí Služeb. Objednatel nese sám své náklady na použití prostředků komunikace na dálku (např. náklady na internetové připojení či telefonické hovory).
- Cena služeb a platební podmínky
- Ceny Služeb jsou uvedeny na Webových stránkách nebo v provozovnách Poskytovatele v aktuálním Ceníku. Poskytovatel je plátcem DPH, veškeré ceny Služeb jsou v Ceníku uvedeny včetně DPH ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
- Cenu Služeb a případné náklady na vyhotovení a dodání Dárkového poukazu dle Smlouvy může Objednatel uhradit způsobem, který si zvolí při vytváření Objednávky. Cena služeb je splatná při převzetí Dárkového poukazu v provozovně Poskytovatele a v případě bezhotovostní úhrady do 3 dnů od uzavření Smlouvy o poskytování Služeb (tj. od odeslání potvrzení o obdržení Objednávky E-mailem). Objednatel je povinen při bezhotovostní úhradě uvést variabilní symbol, který obdrží v potvrzení o Objednávce E-mailem. V případě bezhotovostní platby je Cena uhrazena okamžikem připsání platby na bankovní účet Provozovatele.
- Platbu je třeba provést před fyzickým čerpáním Služeb, a to bankovním převodem na č. účtu 1389405018/2700 vedené v E-mailu s potvrzením Objednávky, bezhotovostně prostřednictvím platební brány na webových stránkách nebo v provozovně, která je místem poskytnutí Služby. Platbu v provozovně je možné provést hotově, platební kartou nebo benefitní kartou SODEXO, benefity.cz, benefit plus nebo edenred, popř. jinými benefitními kartami, které Poskytovatel akceptuje, což uvede na svých webových stránkách a ve svých provozovnách. Dostupnost platebních metod může Poskytovatel jednostranně měnit. To nevylučuje možnost dohody Poskytovatele a Objednatele na jiném způsobu úhrady ceny Služeb.
- Dárkový poukaz je vydán a zaslán na korespondenční adresu uvedenou v objednávce nebo na E-mail Objednatele až na základě úhrady ceny Služeb.
- Objednatel souhlasí s tím, že v případě zaslání objednaného poukazu na korespondenční adresu, bude účtováno poštovné ve výši min. 66,- Kč v návaznosti na aktuální ceník České pošty s.p. Nedohodnou-li se smluvní strany jinak, zaslání Dárkového poukazu je možné pouze v rámci ČR. V případě, že je nezbytné Dárkový poukaz doručovat opakovaně nebo jiným způsobem či na jinou adresu či pro jiného příjemce, než bylo určeno v Objednávce, je Objednatel povinen uhradit též dodatečné náklady spojené s opakovaným doručováním, resp. jiným způsobem doručení.
- V případě nezaplacení Objednávky do 10 dnů od odeslání E-mailu s potvrzením Objednávky, bude Objednávka automaticky smazána.
- Je-li to v obchodním styku obvyklé, nebo stanoví-li tak platné právní předpisy, vystaví Poskytovatel na základě Smlouvy o poskytování Služeb daňový doklad – fakturu, a to po uhrazení ceny Služby.
- Dárkové poukazy
- Objednatel může využít Služby poskytovatele na základě Dárkového poukazu.
- Poskytovatel vystaví dárkový poukaz Objednateli pouze v případě, že mu Objednatel poskytne následující údaje:
- jméno, příjmení
- adresa v podobě: ulice, č.p./č.e., město, PSČ
- kontaktní telefon
- kontaktní E-mail
- V případě, kdy Objednatel požaduje, aby mu Poskytovatel vystavil fakturu, je povinen Poskytovateli nad rámec údajů dle odst. 2 sdělit i další údaje nezbytné pro řádné vystavení faktury.
- Dárkové poukazy mohou být vystaveny ve třech variantách:
- Dárkový poukaz s výběrem konkrétní Služby – na Dárkovém poukazu je uvedena konkrétní Služba vč. rozsahu a místa poskytnutí Služby bez uvedení ceny s platností 4 měsíce od data vystavení Dárkového poukazu.
- Dárkový poukaz v hodnotě – na Dárkovém poukazu je uvedena maximální cena Služeb bez přesné specifikace vybrané Služby s platností 4 měsíce od data vystavení Dárkového poukazu.
- Dárkový poukaz Vánoční s výběrem konkrétní Služby nebo stanovením maximální ceny Služeb – na Dárkovém poukazu je uvedena konkrétní Služba vč. rozsahu a místa poskytnutí Služby bez uvedení ceny, nebo je na Dárkovém poukazu uvedena maximální cena Služeb bez přesné specifikace vybrané služby s platností 6 měsíců od počátku následujícího kalendářního roku po roce vystavení dárkového poukazu.
- Držitel dárkového poukazu může Služby čerpat i průběžně. Po využití všech uvedených Služeb či po vyčerpání hodnoty Dárkového poukazu se stává neplatným.
- Dárkový poukaz je platný, pokud obsahuje minimálně následující údaje: pořadové číslo (kód), datum platnosti, hodnota Dárkového poukazu v Kč nebo specifikace konkrétní Služby, razítko a podpis pověřené osoby Poskytovatele. Dárkový poukaz, který neobsahuje všechny uvedené údaje, je neplatný.
- Před čerpáním Služeb uvedených na Dárkovém poukaze, je nutné se předem informovat o kapacitách a dostupnosti Služeb a provést Rezervaci termínu, v podrobnostech též čl. VI. VOP.
- V případě nefunkčního provozu Služeb Poskytovatele bude držiteli Dárkového poukazu, který jej chce uplatnit ještě v době jeho platnosti, umožněno čerpání Služeb dle Dárkového poukazu v nejbližším možném termínu.
- Držitel Dárkového poukazu je povinen rezervovat si termín k využití Služeb s dodatečným předstihem s ohledem na platnost Dárkového poukazu, a to nejpozději 30 dní před skončením jeho platnosti. Poskytovatel nenese odpovědnost za případnou nemožnost využití Dárkového poukazu z důvodu absence včasné rezervace termínu poskytnutí Služby dle VOP.
- Dárkový poukaz je vždy nutné před čerpáním Služby předložit ve vybrané provozovně Poskytovatele.
- Platnost dárkového poukazu je stanovena při jeho zakoupení a uvedena na Dárkovém poukaze.
- Po uplynutí doby platnosti Dárkového poukazu nelze nevyčerpanou částku ani její část zpětně proplatit či nahradit jinými Službami.
- Pokud nejsou Dárkový poukaz nebo jeho část využity do konce jeho platnosti, Dárkový poukaz propadá bez náhrady.
- Hodnotu Dárkového poukazu nelze směnit za peníze.
- Obsah Služeb Dárkového poukazu je pevně dán a nelze jej měnit za jiné Služby v rámci nabídky Služeb Poskytovatele. Dárkový poukaz není vystavován jako cenina, ale jako potvrzení o zaplacení ceny Služby. Proto případné poškození nebo ztráta Dárkového poukazu nejsou důvodem ke zrušení jeho platnosti a lze vystavit duplikát Dárkového poukazu. Podmínkou vystavení duplikátu je předložení dokladu o zakoupení Dárkového poukazu (potvrzení úhrady).
- Dárkový poukaz je přenosný na jinou osobu. V takovém případě je Objednatel povinen tuto osobu řádně informovat o všech právech a povinnostech plynoucích ze Smlouvy o poskytování Služeb a VOP.
- Storno platného dárkového poukazu je možné provést do 14 dnů ode dne jeho vystavení v případě uzavření Smlouvy prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku a do 7 dnů ode dne jeho vystavení v případě zakoupení Dárkového poukazu v provozovně Poskytovatele.
- Storno platného Dárkového poukazu je třeba provést vždy písemně, a to korespondenčně na adresu zvolené provozovny nebo E-mailem na adresu info@thajskemasazetabor.cz, info@thajskemasazebrno.cz, info@thajskemasazetrebon.cz, nebo info@prahathajskemasaze.cz, v návaznosti na zvolenou provozovnu.
- V případě, že bude Dárkový poukaz platně stornován, jak je stanoveno v odst. 16 a 17 tohoto článku, bude Objednateli do 14 dnů ode dne obdržení písemného storna Dárkového poukazu vrácena uhrazená částka v celé výši bez storno poplatku.
- Rezervace termínu poskytnutí Služby
- Objednatel je povinen se před čerpáním Služeb Poskytovatele informovat o kapacitách a dostupnosti Služeb a provést Rezervaci termínu.
- Informace o volných termínech pro poskytnutí Služeb je možné získat dotazem na E-mail info@thajskemasazetabor.cz, info@thajskemasazebrno.cz, info@thajskemasazetrebon.cz, nebo info@prahathajskemasaze.cz, v návaznosti na zvolenou provozovnu nebo na +420 608 433 608 Brno, +420 723 736 940 Tábor, +420 720 552 429 Praha, +420 775 345 009 Třeboň. Stejně tak je možné se o volné kapacitě pro poskytování Služeb informovat osobní návštěvou vybrané provozovny.
- Rezervace termínu je závazná, nestanoví-li tyto VOP jinak.
- V případě Rezervace termínu je Objednatel povinen uvádět pouze platné, úplné a pravdivé informace a případnou nesrovnalost neprodleně nahlásit Poskytovateli.
- Objednatel je povinen provést Rezervaci termínu s dostatečným časovým předstihem, aby byl Provozovatel schopen zajistit poskytnutí Služby řádně a včas. Má se za to, že Rezervaci termínu je třeba provést nejpozději 24 hodin před okamžikem počátku poskytování Služby, nedohodne-li se Poskytovatel s Objednatelem jinak.
- Objednatel je oprávněn Rezervaci termínu bezplatně zrušit nejpozději 24 hodin před okamžikem započetí poskytování Služby a provést rezervaci náhradního termínu.
- Ve chvíli, kdy začne plynout lhůta 24 hodin před Rezervovaným termínem, je Poskytovatel oprávněn trvat na Rezervovaném termínu a odstoupit od uzavřené Smlouvy o poskytování Služeb a požadovat po Objednateli úhradu ceny Služby v plné výši.
- Požádá-li Objednatel o změnu Rezervovaného termínu ve lhůtě kratší než 24 hodin před okamžikem počátku poskytování Služby a Poskytovatel tento návrh na změnu Rezervovaného termínu akceptuje, je Objednatel povinen uhradit Poskytovateli manipulační poplatek ve výši 50 % ceny rezervované Služby, nedohodne-li se s Objednatelem jinak. Nebude-li Poskytovatel akceptovat návrh na změnu Rezervovaného termínu, je oprávněn požadovat úhradu 100 % ceny Služby, jak je uvedeno v předchozím odstavci.
- Pokud se Objednatel či jiná osoba, které má být Služba poskytnuta, nedostaví v Rezervovaném termínu na místo poskytnutí Služby, je Služba považována za řádně poskytnutou a Poskytovateli vzniká nárok na úhradu 100 % výše ceny Služby. V případě, kdy má být tato Služba poskytnuta na základě Dárkového poukazu, stává se tento okamžikem počátku poskytování Služby neplatným, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
- Zruší-li Poskytovatel Rezervaci termínu Objednateli ve lhůtě kratší než 24 hodin před okamžikem poskytnutí Služby, zavazuje se neprodleně nabídnout Objednateli poskytnutí Služby v náhradním termínu. V takovém případě je Služba poskytnuta v náhradním termínu bezúplatně.
- Pokud je osoba, které má být Služba poskytnuta mladší 18 let, je povinna zajistit si souhlas svého zákonného zástupce s poskytnutím Služby a zároveň je tato osoba povinna zajistit si doprovod osoby starší 18 let, pokud je starší 15 a mladší 18 let. Pokud nejsou uvedené požadavky splněny, Poskytovatel nemá povinnost takové osobě Služby poskytnout.
- Práva a povinnosti při poskytování Služeb
- Objednatel má právo na poskytnutí Služeb, pokud tyto řádně objednal a uhradit v souladu se Smlouvou o poskytování Služeb a VOP.
- Poskytovatel je povinen Objednateli Službu poskytnout, pokud byla řádně a včas objednána, uhrazena a rezervována. Poskytovatel se zavazuje takovou Službu poskytnout v dohodnutém rozsahu, kvalitě a místě, na čemž se s Objednatelem předem dohodl.
- Osoba, které má být Služba poskytnuta je povinna seznámit se s přesnou specifikací Služby, jejím obsahem a rozsahem, s obsahem těchto VOP a dalšími dodatečnými informacemi, které jí Poskytovatel poskytne.
- Osoba, které je Služba poskytnuta je povinna sama posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilá k absolvování vybrané Služby. Každá osoba, které je Služba poskytnuta tak činí na vlastní riziko a po seznámení se s potřebnými informacemi před započetím poskytování Služby. Poskytovatel nenese odpovědnost za zdravotní a jiné fyzické komplikace, které osobě, jíž je Služba poskytnuta, vzniknou.
- Osoba, jíž má být Služba poskytnuta je povinna před Objednávkou Služby, nejpozději však před započetím jejího poskytování, informovat Poskytovatele o veškerých zdravotních potížích či pouhých pochybnostech o svém zdravotním stavu a způsobilosti bez obtíží Službu absolvovat.
- Poskytovatel prohlašuje, že některé Služby nejsou vhodné pro těhotné ženy. Případné těhotenství či podezření na možnost těhotenství musí být nahlášeno Poskytovateli před započetím poskytování Služby.
- Dostaví-li se osoba, jíž má být Služba poskytnuta do 15 minut od okamžiku Rezervovaného termínu, bude jí Služba poskytnuta ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně dohodnutém čase. V takovém případě nemá osoba, jíž má být Služba poskytnuta nárok na slevu z ceny Služby a je povinna cenu uhradit v plné výši, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
- Dostaví-li se osoba, jíž má být Služba poskytnuta o více než 15 minut později, než má Rezervovaný termín, nebo nedostaví-li se vůbec, považuje se Služba za řádně poskytnutou a Poskytovateli vzniká nárok na úhradu ceny Služby v plné výši, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
- Poskytovatel může odmítnout poskytnutí Služby bez nároku na náhradu ceny pokud:
- osoba, jíž má být Služba poskytnuta, znemožní její poskytnutí v důsledku svého zdravotního stavu či jiných obtíží, kvůli kterým je poskytnutí Služby vyloučeno;
- osoba, jíž má být Služba poskytnuta se vyjadřuje nebo chová nepřijatelným způsobem, který je v rozporu s dobrými mravy a morálními zásadami Poskytovatele;
- osoba, jíž má být Služba poskytnuta, se dostaví s více než 15minutovým zpožděním oproti Rezervovanému termínu poskytnutí Služby, nebo se nedostaví vůbec;
- osoba, jíž má být Služba poskytnuta, se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu či pod vlivem návykových či psychotropních látek včetně alkoholu.
- Reklamace služeb
- Poskytovatel se zavazuje poskytovat Služby v souladu s uzavřenou Smlouvou o poskytování Služeb a VOP.
- Nesplní-li Poskytovatel své povinnosti vyplývající ze Smlouvy o poskytování Služeb či VOP řádně a včas, dle dohodnuté specifikace Služby a jejího rozsahu, je Objednatel oprávněn uplatnit stížnost na vadně provedené Služby formou Reklamace.
- Reklamaci je Objednatel povinen uplatnit písemně neprodleně poté, co se o vadě dozvěděl, nejpozději do šesti měsíců od poskytnutí Služby. Lhůta pro uplatnění reklamace je splněna, pokud je vada písemně uplatněna a ve lhůtě:
- odeslána prostřednictvím E-mailu na adresu info@thajskemasazetabor.cz, info@thajskemasazebrno.cz, info@thajskemasazetrebon.cz, nebo info@prahathajskemasaze.cz, v návaznosti na zvolenou provozovnu;
- doručena osobně jako písemný dokument do provozovny, kde byla reklamovaná Služba poskytnuta;
- odeslána prostřednictvím datové schránky do datové schránky Poskytovatele;
- odeslána prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb;
- odeslána prostřednictvím jiného doručovatele písemností.
- Požádá-li o to Spotřebitel, potvrdí mu Poskytovatel v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho práva z vadného plnění a k jakým povinnostem je v takovém případě vázán.
- Spotřebitel je povinen Poskytovatele informovat o vadném poskytnutí Služby bez zbytečného odkladu poté, co k vadnému plnění došlo. Pokud Spotřebitel vadu Poskytovateli neoznámí neprodleně, nejpozději však do šesti měsíců od okamžiku poskytnutí Služby, právo z vadného plnění mu nebude přiznáno.
- Poskytovatel vydá Spotřebiteli na jeho vyžádání písemné potvrzení o tom, kdy byla Reklamace uplatněna, jaký je její obsah a jaký způsob jejího vyřízení Spotřebitel požaduje.
- Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se Poskytovatel s Objednatelem nedohodnou jinak.
- Právo Spotřebitele na odstoupení od Smlouvy
- Od Smlouvy, která byla uzavřena prostředky komunikace na dálku má Spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů, a to bez uvedení důvodu. Tato lhůta běží ode dne převzetí Dárkového poukazu.
- Od Smlouvy není možné odstoupit, pokud již byla Služba poskytnuta.
- Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy v případě, že ji Poskytovatel poruší podstatným způsobem. Odstoupení od Smlouvy musí být učiněno bez zbytečného odkladu od doby, kdy se o takovém porušení Spotřebitel dozvěděl.
- Spotřebitel je povinen Poskytovatele o svém odstoupení od Smlouvy dle tohoto článku neprodleně informovat prostřednictvím jednostranného právního jednání. Vzorový formulář odstoupení Smlouvy bez uvedení důvodu a poučení o právu odstoupit od Smlouvy je Spotřebitelům k dispozici jako příloha nařízení vlády č. 363/2013 Sb.
- V případě odstoupení od Smlouvy je Objednatel povinen do 14 dnů zaslat Dárkový poukaz na adresu vybrané provozovny Poskytovatele. Objednatel v takovém případě nese náklady spojené s navrácením Dárkového poukazu sám. V případě, kdy je Objednatel Spotřebitelem, nese náklady na navrácení Dárkového poukazu v případě, kdy byla Smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku a Spotřebitel jej nevrátí Poskytovateli obvyklou poštovní cestou.
- Poskytovatel vrátí Spotřebiteli do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy všechny peněžní prostředky, které od něho přijal, a to včetně nákladů na dodání Dárkového poukazu představující nejlevnější způsob doručení Dárkového poukazu, který Poskytovatel nabízí. Peněžní prostředky nebudou vráceny dříve, než bude Dárkový poukaz předán zpět Poskytovateli.
- Ochrana osobních údajů
- Ochrana osobních údajů se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679.
- Pravidla ochrany osobních údajů se řídí Zásadami zpracování osobních údajů Poskytovatele.
- Závěrečná ustanovení
- Ustanovení Všeobecných obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy o poskytování Služeb a jsou vyhotoveny v českém jazyce.
- Znění VOP je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit a doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá v době účinnosti předchozích znění VOP.
- Použitím Webových stránek Objednatel souhlasí s těmito VOP.
- Služby Poskytovatele nejsou určeny osobám mladším 18 let, pokud s tím nevyslovil souhlas jejich zákonný zástupce.
- Za písemnou formu se považují též sdělení doručená prostřednictvím E-mailu.
- Dozorovými orgány ochrany práv Spotřebitele jsou:
- Česká obchodní inspekce – www.coi.cz;
- Úřad na ochranu osobních údajů – www.uoou.cz;
- živnostenské úřady.
- Spotřebitel má právo využít možnosti mimosoudního řešení sporů u České obchodní inspekce. Podrobnější informace a postup pro mimosoudní řešení sporů jsou k dispozici na www.coi.cz.
- Smluvní strany se dohodly, že případné soudní spory budou vedeny u příslušných soudů České republiky.
V Brně dne 1.7.2021
Za Leglife s.r.o.
Monika Procházková, jednatelka